Hoofdstuk 1 video #3104 Creating a friction free digital customer experience

Deze video toont hoe je een klantreis kunt ontdoen van fricties. De maker
Experian UK Business zegt over de uitleg in de video:

The rise of digital created certain expectations about how much easier the digital journey should be for the customer. In reality the customer experience has often been the opposite. Customers are being asked to provide lots of information creating points of friction for them.

Hoofdstuk 1 ‘Meerderheid Nederlanders vindt data in dagelijks werk essentiĆ«ler dan andere Europeanen’#AI #impact #bigdata

Big Data Digital - Free vector graphic on Pixabay

Drie kwart van Nederlanders geeft aan data essentieel te vinden bij hun dagelijks werk. De optimalisatie van de customer journey middels big data analyses is het speerpunt. Hierin loopt Nederland voorop op landen zoals het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk. Dit blijkt uit onderzoek van Dataiku, specialist in everyday AI. Het onderzoek geeft aan dat ook bedrijfsgrootte invloed heeft op het belang van data en dat mensen vaak onderschatten welke impact AI heeft op hun werk.

 

Continue reading