Hoofdstuk 3 #304 Nederlandse uitleg van de werking van Google Adwords #HOC #analytics

304googleadworda

De uitleg van de werking van Adwords van Google in deze video nummer #304:

Relinde gaat op bezoek bij OrangeValley en praat met Eduard Blacquière over adverteren via Google AdWords. Door het adverteren in Google kan je snel een hoge positie in de betaalde resultaten bereiken, maar waar moet je precies op letten?

Via AdWords kan je in de betaalde resultaten een plek bemachtigen, maar hoe kom je in de natuurlijke (organische) zoekresultaten op een 1e plek? Froukje gaat langs bij Joost de Valk van Yoast.com om te praten over zoekmachine optimalisatie (SEO).”

Hoofdstuk 7: Social Media Statistics: zomaar een tweets-analyse

Waar twitteren wij over? Uit dit onderzoek op basis van 2000 willekeurige tweets blijkt dat wij voor 38% echt een conversatie voeren via Twitter. 43% is gewoon babble en 6% is zelf-promotie. Maar ook: 87% zegt liever met iemand in het echte leven zaken te doen dan virtueel!

Continue reading

Hoofdstuk 4 [Presentatie] Jouw social media attitude #HOC #engagement #socialmedia #verbetering

Anderson-Analytics-465x338

Engagement verbeteren? Social media zit in de volwassenheidsfase. Details en nuance zijn vitaal in de communicatie op en via social media. Succes hebben lijkt eenvoudig, maar in de praktijk is de engagement maar zeer beperkt. Prmarketing.com helpt ons met 5 manieren om meer te halen uit jouw social media strategie.  Continue reading