Hoofdstuk 1 video #3104 Creating a friction free digital customer experience

Deze video toont hoe je een klantreis kunt ontdoen van fricties. De maker
Experian UK Business zegt over de uitleg in de video:

The rise of digital created certain expectations about how much easier the digital journey should be for the customer. In reality the customer experience has often been the opposite. Customers are being asked to provide lots of information creating points of friction for them.

https://www.youtube.com/watch?v=4Qy0ws6BjY8

Big Data en Customer Journey Mapping: ‘ Bedrijven moeten klanten voordelen tonen van data delen’ #onderzoek #cijfers

Veel mensen in Nederland – en de EMEA-regio – zijn bereid om data met bedrijven te delen, Dit in ruil voor een betere dienstverlening, ondanks dat ze daar aanvankelijk terughoudend tegenover staan. Dit blijkt uit onderzoek van Experian, uitgevoerd door Forrester Consulting. Het rapport, “Data, digitalisation and the return to pre-pandemic growth”, onderzoekt data en in hoeverre consumenten toestemming geven voor het delen van hun data. Maar er wordt ook gekeken naar de mogelijkheden die financiële dienstverleners in de EMEA-regio kunnen benutten door duidelijk te communiceren waarom mensen baat hebben bij het delen van hun data.

 

Continue reading

‘TikTok is Twitter voorbij qua dagelijkse gebruikers’

Het snelgroeiende TikTok is in het aantal dagelijkse gebruikers in Nederland  good old Twitter voorbij gegaan. Dit zegt het onderzoek van Newcom (onder ruim 7000 respondenten) dat reeds eerder op nieuws.marketing is gedeeld

Dagelijks blijft in het gebruik de topper WhatsApp bovenaan staan volgens het Social Media Onderzoek 2022. 65 procent van de respondenten gebruikt WhatsApp elke dag, 11 procent zou TikTok elke dag gebruiken, 10 procent Twitter.

 

Continue reading