Inhoudsopgave #HOC

INHOUD

  1. Offline en conline conversie, termen en definities
  2. Conversiemodellen: REAN, trechtermodellen en funnel
  3. De (kleur)psychologie, schermopbouw, usability en interaction design, de 1..2..3 en klikpaden
  4. Reach: conversie met meer bereik
  5. Engage: content, funnels en paden
  6. Activate: van bezoek tot klik en call-to-actions
  7. Nurture: harde conversiepunten.
  8. Conversie-testen en planopbouw

Het boek kent veel praktijkcases, onderzoeken en cijfers. Zowel b2b als b2c! Met voorwoord van Hans Molenaar! (PIM/ Beeckestijn Business School)

Over het boekconcept #HOC

Het Handboek Online Conversie en Customer Journey Mapping kent twitercare. Een eigen twitteraccount bericht en helpt de lezer. Online (op deze website) zijn aanvullingen zoals video’s, infographics, onderzoeken en meer digitaal materiaal te vinden.

Het HOC biedt resultaat!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.