Auteur Handboek Online Conversie spreekt 21 mei 10.30u #digitalmarketinglive @Emerce over content & conversie

Standard

contentsocialsllling

 

 

Social selling is waar het in de volwassenfase van social media marketing om draait. Gemixt met content. Gewoon keihard euro’s verdienen met social. Online conversie en contentmarketing zijn hierbij vitaal. Niet los benaderen maar geïntegreerd de succesmiddelen omzetten tot harde online conversie. Geen flauwe trucs, maar harde conversiemarketing met content marketing als story. 

Over Patrick Petersen

Patrick Petersen (bekend als @OnlineMarketeer op Twitter) is ervaren online marketeer (sinds 1998). Hij is consultant, docent en veelgevraagd spreker op gebied van online strategie, local en social media, zoekmachine-marketing, usability, content marketing en mobile marketing. Ondernemerbestseller auteur (Adformatie), oprichter platform SocialMedia.nl, blogger, columnist voor Marketingtribune en webTV-maker voor AtMostTV.

Petersen (1972) studeerde aan de EUR Rotterdam na het afronden van zijn HEAO Communicatie te Utrecht.Hij studeerde in 1998 af op ‘De integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland.’ Dit was de start van zijn lange staat van dienst als online marketeer. Tevens vormde de scriptie de aanleiding tot het schrijven van diverse moderne marketingboeken. Petersen is de auteur van onder andere de bestsellers Handboek Online Marketing en Handboek Content Strategie. Zijn Handboek Mobile Marketing is genomineerd voor het Managementboek van het Jaar.

Petersen is de bedenker van diverse marketingmodellen die sinds 2005 – in onder ander het post-HBO-onderwijs – worden ingezet. Als docent is hij verbonden aan diverse opleidingsinstituten en HBO-opleidingen.

 

Petersen doet door de dag ook ronde tafel sessies op Digital Marketing Live:

RT ONLINE CONVERSIE MET CONTENTMARKETING

WO 21 MEI 2014 @ 13.30U

RT ONLINE CONVERSIE MET CONTENTMARKETING

WO 21 MEI 2014 @ 14.15U

RT DE CONTENTSTRATEGIEËN VOOR SOCIAL SELLING

WO 21 MEI 2014 @ 15.00U

RT DE CONTENTSTRATEGIEËN VOOR SOCIAL SELLING

WO 21 MEI 2014 @ 15.45U

 

 

 

Meer info over Digital Marketing Live, klik hier!